Ceza Hukuku Davaları

ceza hukuku davaları, izmir ceza hukuku davaları, ceza hukuku davası, izmir ceza davaları, ceza dava avukatı, ceza davası avukatı, izmir ceza hukuku dava avukatı
ceza hukuku davaları

Ceza Hukuku Davaları

Ceza Hukuku çalışma alanında, soruşturma aşamasında delillerin araştırılması ve toplanması, tutuklama kararına ve tutukluluk halinin devamı kararlarına karşı itirazların sunulması, uzlaştırma görüşmelerinin yapılması ve ardından mahkeme aşamasında duruşmalara bilfiil katılım sağlanarak sözlü ve yazılı savunmaların hazırlanması, istinaf ve temyiz başvurularının yapılması ve takibi işlemlerinde hukuki yardım ve hizmet vermekteyiz. Ceza yargılaması sürecinde bilinir ki hukuki yardıma en çok ihtiyaç duyulan süreçtir. Ceza hukuku davaları arama, el koyma, yakalama, gözaltı, tutuklama gibi koruma tedbirleri; adli para cezası veya hapis cezası mahkumiyeti gibi mahkeme kararları vasıtasıyla kişi özgürlüğüne müdahale edilebilmektedir. Suç işlendiğinde savcılık tarafından soruşturma ceza davası açıldığında mahkeme tarafından yargılama faaliyeti yapılır. Tüm bu süreçlere şüpheli sanık veya şikayetçi olarak katılanlar mutlaka profesyonel hukuki yardım almaları gerekmektedir. Yargısal süreçlerde müşteki şüpheli veya sanığın savunma hakkı bir ceza avukatı tarafından temin edilmediği takdirde hak kaybı yaşanılabilir. İzmir ceza avukatı sayısı en yüksek olan şehirlerden biridir. İzmir ceza hukuku büroları, kentte işlenen suç çeşitliliği nedeniyle oldukça geniş bir yelpazede hukuk uygulaması deneyimine sahiptir. Türkiye’de tüm mesleki uygulamalardaki gelişmelere paralel olarak nitelikli ceza avukatı sayısının da gittikçe arttığı görülmektedir. Avukat Deniz KEKİK ceza hukuku teorisi ve uygulamasını birlikte ele alarak müvekkillerine etkin bir avukatlık ve hukuki danışmanlık hizmeti sunmaya çalışmaktadır. İzmir ceza hukuku davaları ve diğer davalar için çalışma alanları sayfamızdan bilgi edinebilirsiniz.